sobota, 13 października 2018

Wybór fotelika samochodowego dla dziecka powyżej ok. 4 roku życia


Potrzebowałam fotelik dla 4 latki, 18kg i ok. 108 cm wzrostu. Przy wyborze fotelika postanowiłam, że najłatwiej mi będzie wybrać jeśli znajdę coś z listy tych testowanych przez niemiecki ADAC. Uzyskałam w ten sposób taką oto listę:

Ostatecznie wybrałam Cybex M-fix, jak poniżej:



A kierowałam się swoimi kryteriami:
1.    Dobre wyniki na testach.
2.    Isofix.
3.    Cena do 1000zł.
4.    Kolor nie czarny/ciemny.

Przy takich kryteriach, większość odpadło już na wstępie, a Cybex M-fix akurat je spełniał, a dodatkowo urzekł mnie tą funkcją odchylania zagłówka, kiedy dziecko śpi. Pokrowiec można też wyprać. Potwierdzam, fotelik spisuje się świetnie i zarówno mi, jak i właścicielce się podoba.





0 comments:

Prześlij komentarz