czwartek, 27 lipca 2017

Okulary Przeciwsłoneczne dla Dzieci Babiators


Wersja Princess Pink – silver lenses z polaryzacją 
Właśnie takie posiada moja córeczka od ponad roku. Słońce świeciło coraz to intensywniej, a my wychodzimy często i spędzamy wiele godzin na zewnątrz, z tego dość sporo na plaży, więc bez okularów trudno się obejść. Zapoznałam się z ofertą na rynku i zakupiłam Babiators, chociaż wolałabym, aby były przynajmniej produkcji europejskiej, ale te akurat najlepiej wydawały się spełniać moje kryteria. Dodatkowo, jeśli w przeciągu roku je zgubimy czy zniszczymy, mają gwarancję, więc można zamówić dokładnie takie same za mniejszą już opłatą.
Przyszły. Pięknie zapakowane. Otworzyłam, pudełeczko szufladkowe i .. Emi natychmiast złapała całą zawartość i nie pozwoliła mi niczego dotykać. Przymierzyła. Ładne. Ojej, jak ona je otwierała i składała... Na szczęście, faktycznie ciężko je złamać. Zaraz wpadła na pomysł, że je włoży do etui i… pach! Oderwała się zawieszka od etui. Nie mogłam uwierzyć, bo przecież jeszcze nie zdążyłyśmy niczego porządnie wytargać, a już się oderwało. Widać, źle było zeszyte. Postanowiłam tego nie reklamować, bo kto by chciał sobie czymś takim zawracać głowę. Każdy chce produkt niezawodny, ale cóż. Może okulary będą lepsze. 
Nosiła je przez cały rok. Były z nami nawet za oceanem. Emi bardzo je lubi i jeszcze jej się nie udało ich złamać, co zwykle się działo w przeciągu dnia przy normalnych okularach, które kupiłyśmy parę  razy wcześniej. 

Wady 
czyli Oczekiwania kontra Rzeczywistość 
1. Zaskoczyło nas niemile to etui, bo po to się kupuje nowy komplet by wszystko w pełni spełniało swoją funkcję. 
2. Bardzo jestem rozczarowana tym, że już po paru tygodniach użytkowania z okularków zaczął schodzić ten połyskliwy efekt lustra i do tego czasu całkiem się starł tworząc nieładny efekt. Zastanawiam się nawet czy nie jest to szkodliwe dla oka. Tak, czy owak Emi wybrała te właśnie z powodu tego efektu i koloru oprawek. Z tych powodów więc okulary są bezużyteczne. Nie pozwolę już jej tych używać. Tak więc, rok użytkowania za ok. 150zł to trochę drogo. 
3. Gwarancja na bezpłatną wymianę nie jest tak naprawdę bezpłatna, bo kiedy się chce skorzystać w gwarancji, trzeba zapłacić 10$ (czyli ok.40zł). Trzeba też pamiętać, aby je zaraz po zakupie zarejestrować (do 30 dni), bo gwarancja przepadnie. 
4. Wolałabym, aby był większy wybór designu oprawek.  

Zalety 
czyli Spełnione Oczekiwania Wymagających Klientów 
1.Wytrzymałość okularów jest akurat czymś, co należy pochwalić. Jest to jedno z ważniejszych kryteriów przy zakupie okularów, a ciężko znaleźć produkt, który by był tak dobry. Nasze przeszły bardzo dużo w ciągu tego roku- były oczywiście rzucane, gryzione itp. Musiałby po nich przejechać chyba walec, aby je połamać. 
2. Emi bardzo je lubi, więc w pewnym sensie muszą być wyjątkowe, bo jej nie łatwo zadowolić byle czym. Tu muszę wspomnieć, że na szczęście można troszkę powybierać w gamie kolorów, więc dzieci raczej odnajdą swoje ulubione kolory, a czasem jest to bardzo ważne kryterium. 
3. Soczewki nie są zbyt ciemne (kat.3), więc się dobrze sprawdzają na co dzień. 

              Suma sumarum, nie wiem, czy znalazłabym lepszy produkt w zastępstwie, więc jestem zadowolona z tych okularków, pomimo ich wysokiej ceny i innych minusów. Kupiłam jej nawet na ten sezon również okulary Babiators, tym razem z innymi kolorami oprawek. Zamierzam jednak w przyszłości zakupić inne właśnie, dlatego, że w podobnej cenie można zakupić okulary przeciwsłoneczne dla dziecka także dobrej jakości z innych firm. 
0 comments:

Prześlij komentarz